Politica de confidentialitate Kappa Finance

Utilizarea datelor cu caracter personal pe care ni le-ati transmis se face potrivit acestei politici de confidentialitate si legislatiei in vigoare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

Securitatea tuturor datelor este un aspect foarte important. De aceea, prin completarea spatiilor de mai sus (nume, prenume, e-mail, numar de telefon, denumire angajator, vechime la angajator si salariu) va dati acordul expres si neconditionat in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal de catre subscrisa Kappa Finance SRL si echipa sa (angajati, parteneri, reprezentanti legali sau conventionali).

Colectarea datelor cu caracter personal
Colectam datele cu caracter personal ale persoanelor care interactioneaza cu noi folosind site-ul www.kappafinance.ro si ale persoanelor care ne contacteaza in mod intempestiv, precum si ale persoanelor relevante care isi fac publice datele cu caracter personal in mod manifest. Colectam si pastram datele cu caracter personal ca parte a procedurilor de acceptare a regulilor privind functionarea prezentului site si a obiectivelor acestuia. Este posibil ca, pentru anumite servicii sau activitati, sa colectam si categorii speciale de date cu caracter personal, atunci cand obtinem consimtamantul, in scris, prin mijloace informatice sau cand el este facut public in mod manifest, precum si cand legea ne obliga.

De ce avem nevoie de aceste date
Datele colectate difera de la caz la caz. In mod uzual colectam numele si prenumele persoanei de contact, numarul de telefon, adresa de e-mail, data despre venituri, date despre angajatori si istoric in campul muncii, care sa ne ajute sa tinem minte contextul interactiunii cu dumneavoastra dar si pentru a va putea contacta ca urmare a cererii dumneavoastre exprese, cerere exprimata prin introducerea datelor in formular. Nu dorim sa colectam codul numeric personal si nici alte date numerice unice atribuite de catre stat, astfel incat facem asta doar daca legea ne obliga si intotdeauna doar la semnarea unui contract expres in acest sens.

Temeiul legal al prelucrarii
Prelucram datele cu caracter personal ale persoanelor care ne sunt furnizate prin intermediul formularului din site. Prin completarea formularului, in mod automat, ne dati si consimtamantul cu privire la prelucarea datelor introduse in formular. Temeiul juridic al prelucrarii datelor cu caracter personal este: a) GDPR art. 6 alin. 1 lit. a) “persoana vizata si-a dat consimtamantul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice"; b) GDPR art. 6 alin. 1 lit. b) "prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract"; c) GDPR art 6 alin. 1 lit. f) –interesul legitim operatorului (servicii de curierat, contactarea clientului, etc).

Ce facem cu aceste date cu caracter personal
Datele cu caracter personal precizate de dumneavoastra in formular vor fi prelucrate de catre echipa noastra doar in masura in care este strict necesar pentru initierea si mentinerea legaturii cu dumneavoastra.
De asemeni, mentionam ca aceste date pot fi puse si la dispozitia sau transmise catre terti in urmatoarele situatii: (i) catre institutii publice (ANAF, instanta de judecata; executori judecatoresti sau notari, organe de politie, etc) la cererea acestora; (ii) pentru respectare unei cerinte legale sau pentru protejarea drepturilor subscrisei si a echipei sale.

Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal
Prelucram datele cu caracter personal pentru dezvoltarea serviciilor noastre si pentru oferirea de consultanta in domeniul in care activam tuturor persoanelor care ne solicita acest lucru prin completarea formularului.
La fel ca oricine, suntem supusi obligatiilor legale, astfel incat trebuie sa tinem unele evidente, care nu vizeaza datele cu caracter personal, dar pot contine date cu caracter personal, date care sunt supuse acelorasi rigori de protectie.

Pastrarea datelor
Datele cu caracter personal vor fi pastrate de noi doar atat timp cat este necesar scopurilor prelucrarii, precum si, bineinteles, potrivit cerintelor legale sau contractuale. In lipsa unor astfel de cerinte, perioada de pastrare a evidentelor si a documentelor justificative nu ar trebui sa depaseasca 30 de zile.

Securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal
Masurile noastre de securitate, atat cele tehnice cat si cele organizatorice, protejeaza atat informatiile noastre cat si informatiile despre contacte, datele cu caracter personal si alte date importante. Preocuparea pentru detectarea, investigarea si rezolvarea amenintarilor la adresa securitatii este permanenta.

Drepturile persoanelor vizate
In lipsa unor dispozitii legale care sa le circumstantieze, aveti urmatoarele drepturi in legatura cu prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal: dreptul de acces, adica dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal referitoare la dumneavoastra pe care le detinem; dreptul la rectificarea oricaror date cu caracter personal incorecte sau incomplete; dreptul de stergere, adica, stergerea datelor dumneavoastra in cazul in care va retrageti consimtamantul, sau datele nu mai sunt necesare in scopul initial, sau datele care au fost prelucrate in mod ilegal sau in orice alta situatie prevazuta de legislatia in vigoare; dreptul la opozitie sau la restrictionarea utilizarii de catre noi a datelor dumneavoastra cu caracter personal; dreptul la portabilitatea datelor care va permite sa primiti o copie a datelor prelucrate pe care le-am primit de la dumneavoastra sau sa le transmitem unei alte entitati indicate de dumneavoastra daca acest lucru este posibil tehnic; dreptul la restrictionarea prelucrarii adica de a obtine restrictionarea datelor prelucrate daca prelucrarea este ilegala, inexacta sau incorecta; dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Aceste drepturi sunt completate de drepturile prevazute in legislatia in vigoare. Pentru exercitarea drepturilor este nevoie sa ne asiguram ca solicitarile provin de la persoanele vizate. Va rugam sa ne aduceti la cunostinta solicitarile dumneavoastra, in orice modalitate care este sa asigure confirmarea identitatii solicitantului si indreptatirea lui. Va vom raspunde neintarziat. Daca sunteti nemultumit, aveti posibilitatea sa va adresati A.N.S.P.D.C.P.

Modalitatea de contact cu privire la datele cu caracter personal
Avand in vedere ca nu monitorizam sistematic sau pe scara larga datele dumneavoastra cu caracter personal, precum si faptul ca operatiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal nu reprezinta nici pe departe activitatea noastra principala, desemnarea unui DPO nu este necesara. Totusi, pentru orice solicitare, reclamatie, sugestie sau observatie in legatura cu protectia datelor cu caracter personal va rugam sa folositi adresa de e-mail george.ancau@kappafinance.ro, sau orice alta modalitate de contact care va este comoda sau pe care o regasiti in prezentul site.

Documentul integral poate fi descarcat aici: Politica de confidentialitate